Viisteist

 



Disclaimer: järgneb mustavõitu huumor kurvavõitu teemal. Hea lugeja, kui sa leinad lähedast või oled mõnel muul põhjusel matuste osas hell, säästa ennast, ära loe. 

Ühesõnaga. Mõni aeg tagasi leidsime, mina ja Paul, postkastist fotodel näha oleva flaieri. Ma esimese hooga lugesin Smart Creations” – oi, nii vahva ju, mingi kohalik kunsti- või kokandusprojekt! Aga ei. Hoopiski kremeerimis-seminar + tasuta lõunasöök. Toimumiskohaks naaberlinnakese Mehhiko restoran. Kutse saadeti nimeliselt, personaalse reserveerimiskoodiga ja puha. Arusaadavalt tekkisid meil mõningad küsimused. Näiteks: 

  • Miks illustreeritakse kremeerimis-seminari flaierit beef taco fotoga?
  • Mida kujutab endast kutsel nimetatud “tarvel and relocation program”? Kes reisib, millal, kuhu?
  • Mida tähendab “Session 1, Session 2, Session 3”? Kremeerimine kolmes vaatuses? 
  • Ja last but definitely not least: smart cremation? Smart?? Flaieri teksti koostajad sõnaraamatusse ei vaadanud või? Smart tegusõnaline tähendus: 'feel or cause of a sharp stinging pain'. 

Nali naljaks, ma saan aru küll, et mõistlik on tulevikku planeerida, ettevalmistusi teha. Kuid kas seda peab just Mehhiko restoranis tegema, beef tacosid konsumeerides, see on mu meelest vägagi küsitav. Tasuta lõunasöögiga meid (mind ja Pauli) sedasorti üritusel osalema igatahes ei meelita. 

Detsember 07/2023

“Old age ain't no place for sissies.” ― Bette Davis

4 comments:

  1. Oot, ma ei saa nüüd aru. Mul tekkis juba seda pilti vaadates nii palju küsimusi, et ma raudselt oleks sellele üritusele läinud, eriti kui veel tasuta süüa oleks pakutud. Nüüd me siis keegi ei saagi ühelegi küsimusele ühtegi vastust, jah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ma räägin, et üksnes beef tacod panevad kukalt kratsima... ma parem ei hakka siin teemat laiendama, eks.
      Paraku hetkel jah vastuseid küsimustele mul pakkuda pole. Kuulukse, et Smart Cremation poisid korraldavad siinkandis kordusseminari; mine tea, ehk siis julgeme kohale minna. Oleneb menüüst muidugi.

      Delete
    2. Peate uurima, kas esimese seminari järel muljete jagajaid on või ainus, kes räägib, ongi yrituse korraldaja.

      Delete
  2. Ma arvan küll, et ma läheks sellisele üritusele heameelega, kuigi taco matusetoiduna tunduks küsitav - ja sellisel üritusel võiks just nimel matusetoite pakkudagi. St isegi kui taco mõnel maal on päriselt matusetoit, nagu siinmail pirukad ja puljong, siis võiks seminar sisaldada erinevate traditsioonde valikuid.
    Ja tahaks ka näha, misse "smart" seal on. Moodsa elektroonika võtmes peaks "smart" tähendama ikkagi "nuti", ehk siis... mida? Mismoodi? Kas krematooriumi korstnast korjatakse kokku kõik väärtuslik kraam, mis muidu taeva poole lendaks? Ja kas see kraam antakse mu lähedastele aiaväetiseks või istutatakse kuskile koos puuga? Või tähendab smart... ja nüüd tuleb veel mustem idee - et ahju sisus toimuvat saab kuidagi kuumuskaameraga edastada... matuselistele? Kõik istuvad, söövad tacosid, vestlevad rõõmsalt ja vaatavad aegajalt ekraani, kuhu on kuvatud kuumuskaamera otseülekande pilt?
    Nii palju küsimusi, mitte ühtegi vastust.

    ReplyDelete