Grand opening!



Üldsuse survele järele andes avan kommentaariumi. Anule Kanadast, kes kurtis, et teda „ajab marru“, et 5500s kaasa rääkida ei saa, kuulub nö. viimase tilga au, mis karika üle ääre ajama pani. (Taas)avamise mõte on mul tegelikult peas keerelnud juba üsna pikka aega, olles ise kallite kaasblogijate külalislahketes blogisabades mõnusasti aega veetnud. Omaenda blogiuste lahtitegemist on takistanud põhiliselt laiskus – kommentaariumiga peab ju tegelema, issakene, ja inimestega suhtlema. Eks vaatame, kuidas see asi mul sujuma hakkab.

No ja peale selle oli mul siin aastaid tagasi ebameeldiv kogemus paari kommentaatoriga, kes arvasid, et on OK minuga üleoleval toonil vaielda. Nii et olge ette hoiatatud – sellessinatses blogis olen mina kõige targem ja ilusam, ja iga viimane kui pahatahtlik, kes tuleb seda kuvandit kummutama, sõnavabadusele ja/või veebidemokraatiale apelleerides, lendab kommentaariumi-uksest välja kiiremini, kui ta sealt sisse astus :-)

Algatuseks ja heauskselt annan lugejaile vabad käed: kommentaarid modereerimisele ei kuulu (välja arvatud juhud, mil ise pikemalt offline olen ning blogil silma peal pole võimalik hoida). Kommenteerida saavad Google konto omanikud, aga väikese erandiga: bittkoinidele ja henzenidele, keda mõned "minu ringi" blogijad paraku liigagi hästi teavad, Viie Tuhande Viiesajas püünet ei pakuta.
 
Igaks juhuks lisan ka kommentaariumi pruukimise reeglid. Neid on vaid kaks:
REEGEL #1. 5500 on minu veebikodu. Viisakad, sõbralikud, heatahtlikud, mõistlikud külalised on südamest teretulnud kommenteerima.
REEGEL #2. Neil, kel eelnimetet omadused puuduvad, ei tasu ust kulutama hakatagi. Nende kommentaarid lähevad kustutamisele.

Aga mis siis muud kui - tere tulemast!
September 10/2019
Image: Internet
“Blogging is to writing what extreme sports are to athletics: more free-form, more accident-prone, less formal, more alive. It is, in many ways, writing out loud.”― Andrew Sullivan

14 comments:

  1. Oovau. =) Ma hakkan kasutama =)

    ReplyDelete
  2. Lilled ja koogid 🙂!

    ReplyDelete
  3. tore! on olnud mitu korda, kus oleks tahtnud kommenteerida, aga ei saanud.

    ReplyDelete
  4. Oi, palju tänu lillede ja kingituste eest =)
    Ma vaat et ei saanud öösel magadagi, hommikul jooksin esimese asjana blogisse, et jumal teab, mis mu uneajal siin toimunud on... aga ennäe, kõik viks ja viisakas.
    Bloggeri kommentaariumi-variandid, tõsi küll, on kuidagi kohmakad mu meelest. Aga noh, ma pole (veel) valmis wordpressi ümber kolima.

    ReplyDelete
  5. Ma olen väga rõõmus!!!!!

    ReplyDelete
  6. Oh, kui tore nii tihti oleks tahtnud sulle lehvitada vôi kaasa noogutada, nüüd saab :)

    ReplyDelete
  7. Nii tore! Ma tundsin ka puudust - mitte ise kommenteerimisest, aga just sellest diskussioonist, mis kommentaarides alati tekib. Seda on sama tore lugeda, kui postitust ennast.

    ReplyDelete
  8. Klari, absoluutselt nõus diskussioonide koha pealt. Mu meelest on need teinekord isegi huvitavamad lugeda kui postitus ise =)

    ReplyDelete
  9. Hehe, nii tore! Juba ammu olen tahtnud ütelda, et väga mõnus blogi, mida alati rõõmuga loen.

    ReplyDelete
  10. Ohoo /piilub ettevaatlikult ukse vahelt sisse/. Veel üks ohhoo /pühin jalad puhtaks/.....

    ReplyDelete
  11. Jaa, Kaamos, puhtaks pühkimisest piisab täiesti, meil siin Ameerikas pole kombeks külla tulles kingi jalast võtta.

    ReplyDelete