Time Stretcher



Teate ju seda vana head “kuula oma keha” mantrat “? Novot. Minu keha on mulle juba paar päeva korrutanud “hoia treppredelist eemale, Epp, hoia heaga eemale”. Ja ma kuuletun vastu vaidlemata. Sest mul pole praegu ausalt öeldes ühtegi luud, lihast ega liigest, mis peale mitmenädalast treppredelil turnimist end eredalt meelde ei tuletaks.

Lugu oli nii, et Paul lendas tükiks ajaks komandeeringusse, ja mina võtsin Projekti ette. Projektid on väga heaks meeletervise säilitamise vahendiks, kui kallim kodunt ära. Seekordne nägi ette camperi eksterjööri tuunimist (interjöör on juba valmis). Puhastasin, vahatasin, värvisin, vahetasin tihendeid, keerasin kruvisid, täitsin vuuke. Tänaseks on mission accomplished, aga ausalt, treppredelit ei taha ma enam tükk aega näha.

Ahjaa, te pole vist camperit nö. nelja jalaga maa peal seismas näinudki? Ainult trucki seljas, eks? Aga palun, majake kanajalgadel missugune. Äärmiselt veider, onju. Võiks isegi öelda, et pisut naeruväärne. Aga pane ta autokasti, ja pilt on otsekohe auväärsem. Anyway. Millest ma tegelikult rääkida tahan, pole mitte mu valutav kere, vaid camperi nimemuutus. Truck campereid valmistab USAs hea mitu firmat, tootenimed muidugi kõigile kenasti otsaette kirjutatud - Lance, Arctic Fox, Palomino, Northern Lite, Wolf Creek… Meie oma on Adventurer. Mitte et Paulil või minul Adventureri kui sõna või mõiste vastu miskit oleks, aga oma käe järgi ristimine oli plaanis juba enne, kui automajakest soetama hakkasime. Niisiis kaapisin vabrikus peale kleebitud Adventurer-kirjad maha ja asendasin kohast nimega DIY Lettering tellitud Time Stretcher kleepsudega.

Ah et miks Time Stretcher? Vaadake, siin on ajalugu mängus. Nagu pühendunud 5500 lugejad teavad, kestis minu ja Pauli esimene kohting, road trip, kolm nädalat. Kuid see kolm nädalat tundus pigem kolme kuuna, ja olles veendunud, et meie kahe jaoks loodusseadused ei kehti, et kahepeale oleme võimelised aega väänama, võtsime juba toona kasutusele termini “time stretching”. Kusjuures võime kui niisugune on meil siiani alles. Mistap Time Stretcher tundus camperile uut nime otsides vägagi loogiline valik. (Sõnad on kleepsudel kokku kirjutatud puhtalt visuaalsel kaalutlusel.) Täitsa kindel, et see nimi paneb reisidel kohatavaid, camperi-maailma tundvaid kaaskodanikke kukalt kratsima ja Time Stretcheri nimelist toodet/firmat  googeldama. Aga võta näpust. Tegemist on ainueksemplariga.
August 01/2020
“Time is an illusion.” ― Albert Einstein

2 comments:

  1. Ma JUMALDAN seda nime :) Üliäge!
    Ja teades kämpinguinimesi ... uh!

    ReplyDelete
  2. Jep, me ise leiame kah, et nimi on üliäge.
    Boonusena sain kleepsude pealekandmist nautida, see on vaimustavalt lihtne, ja tulemus on otsekohe silmaga näha.

    ReplyDelete