Fotojaht 17: Numbrid



Foto number 1: Minu ja Pauli Bataan Memorial Death March rinnanumbrid. Las Cruces, New Mexico.

Foto number 2: Autokütuse hinnad Death Valley ainukeses bensiinijaamas. Meie pruukisime diislit, hinnaga $5.59. Diisli gallonihind mujal USAs oli tol perioodil ca $2.50. Furnace Creek, California.("Furnace Creek holds the record for the highest reliably recorded air temperature on Earth at 56.7 °C on July 10, 1913, as well as the highest recorded natural ground surface temperature on Earth at 93.9 °C on July 15, 1972.") 

Foto number 3: Külakõrtsis vingumise eest trahv 5 dollarit. Tucson, Arizona.

Foto number 4: Kommentaarideta. Kauai, Hawaii.

Teised fotojahtijad on üles loetud Tegelinski juures.
July 31/2020
“Numbers do not feel. Do not bleed or weep or hope. They do not know bravery or sacrifice. Love and allegiance. At the very apex of callousness, you will find only ones and zeros.” ― Amie Kaufman, Illuminae

10 comments:

  1. Mul oleks hädasti seda vingumismaksu vaja rakendada. Ma saaks rikkaks. Teisalt, arvestades kui palju ma vingumise üle vingun, siis peaks äkki laenu võtma...

    ReplyDelete
  2. No aga mis siis muud, Maailmaparandaja, kui pane silt üles!

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldib see vingumistrahvi silt.

    ReplyDelete
  4. Number, mis pole küll pildil, vaid tekstis: kas tolles natuke Eestist lämmumas kohas võis tookord teed maapinnal keeta? Muna võis kohe kindlasti praadida, see on kindel!
    Jeerum, ma oleks seal end ilmselt pankrotti vingunud!

    ReplyDelete
  5. Ma usun küll, et peaaegu keenud teevett sai maapinna 94 plusskraadi juures.

    Aga see on hämmastav, KUI palju kergem on kõrbes kuuma taluda, võrreldes troopikaga (või kasvõi näiteks Eestiga, kus õhuniiskus suhteliselt kõrge, vesi ju ümberringi).

    ReplyDelete
  6. Nojah, ma oleks pidanud esimesena kommenteerima, nüüd paratamatult kordan teisi ;)
    Aga ütlemata jätta ka ei saa, sest vingumistrahv... see on parim! Mul juba mõte töötab!
    Viimane pilt puudutab ka, sest korraks käis endalgi mõte peast läbi. Olen see, kes kalmistul kolab ja aastaarve liidab/lahutab, et siis lahkunute vanuse ja saatuse peale mõelda :(

    ReplyDelete
  7. Kivi sel viimasel pildil on paljuütlev, sama ka kivi esine...

    ReplyDelete
  8. Jaa, mina ka armastan (vanadel) kalmistutel kolada ja liita-lahutada.
    Ning jaa, see avamata õllepudel kivi ees kõneleb kadunukesest üht-teist...

    ReplyDelete
  9. ... ja vingumistrahvist tuli mul meelde, kuidas lapsepõlves naabrilastega mistahes mänge mängides oli alati esimene reegel "nutta ei tohi".

    ReplyDelete
  10. Näe, et ka mumbritel saab ameerika maik juures olla. Ohoo.

    ReplyDelete