Väikese (surnud) skorpioni leidsin talveriiete garderoobi põrandalt. Siinkandis neid teinekord ikka kohata võivat, mina pole ühtegi siiani elusast peast näinud, Jumal tänatud. Sellegipoolest, peale skorpioni-juttude kuulmist on mul harjumuseks saanud saapaid enne jalgapanemist tühjaks raputada.
Tänase leiu peale rääkis Paul loo, kuidas ta umbes kolm korda nii suurt elukat olla kõrbes näinud, ja nurka üritanud ajada. No ma ei tea, hmm...väheke raske uskuda, et kõrbes skorpioni nurka saab ajada. Ehk see on P järjekordme 'kalamehejutt':). Samas, legend sellest, et meie vana, Idahost pärit Nissani trucki (see, millega mina sõidan) uksel/aknal on karu küünejäljed - see tundub täitsa tõsi olema. Sest P vend Joe versioon kattus üksühele Pauli omaga. Kui Joe seda mulle Idahos jutustas, mõni nädal tagasi.
18/09/2012