FLOWER POWER.
Mul on miskipärast kahtlane tunne, et olen sel teemal kunagi juba rääkinud, aga mine sa tea. Teinekord teen postituse oma peas valmis, aga avaldamiseni ei jõua. Nii et võib-olla ma vaid plaanisin lillevärgist kirjutada. 
Anyway. Mul, teate, on selline mees, kes road trippidel (või mis iganes pikematel autoreisidel) sokutab pea iga päeva alustuseks minu jaoks ühe õie auto armatuurlauale. Lillesort on muidugimõista asukohast tingitud, ega Paul neid siis poest ostmas ei käi. Nopib ikka sealt, kust hommik meid leiab.
Esimesel fotol on passion flower, läbime parasjagu Kauai dzhunglit. Teine pilt sai võetud kõrgel Colorado mägedes, kui mu mälu ei peta. Õitsvaid taimi seal polnud, asja ajas ära männitups. No ja nende kahe äärmuse vahele on jäänud lugematu hulk erinevat sorti ning erinevat värvi õisi. Et siis selline mees, jah. 
January 31/2019
“Just living is not enough... one must have sunshine, freedom, and a little flower.” ― Hans Christian Andersen