AM I LOSING IT?
Kirjutasin siin, kuidas ma nõudepesumasinaid ei salli. Ja neid ei kasuta. Ei hotellis, ei kodus, kuigi meil on Oregoni köögis üks selline täitsa olemas. Mul töötab ta panipaigana. Hoian seal sõelu, lehtreid, fooliumit ja küpsetuspaberit. Aga nüüd, kujutage ette, peseb siinses Kauai hotellisviidi köögis meie nõusid juba kolmat-neljat päeva MASIN. Täitsa vabatahtlikult ja heal meelel laon nõud pesurestidele. Muidugimõista ei vajuta ma “start” nuppu enne, kui masin kenasti täitunud, mis tähendab, et eelmise päeva nõusid pesen järgmise päeva hommikul (sest me ei taha hilisõhtul või öösel veesolinat ja masinamüra kuulata). Ja teate, asi on mulle täitsa meeldima hakanud. Ma nüüd kohe ei teagi… kas see tähendab, et tagasi koju jõudes pean sõeladele ja küpsetuspaberile jms uue hoiukoha leidma?
January 24/2019
Fotol: vaade rõdult. 
"Japanese chefs believe our soul goes into our knives once we start using them. You wouldn't put your soul in a dishwasher!"―― Masaharu Morimoto