Väikesed võidud

 

Mul on mitmeid puudusi, aga brändiori ma pole. Kohe kindlasti mitte. Sellegipoolest olen alati hiiglama elevil, kui vahel harva õnnestub sekkarist paari dollari eest hankida asi, mille kohta kindlalt tean, et sel on Nimi, ja et see maksaks “pärispoes” väikese varanduse. Nagu seesamune Desiguali käekott, paari aasta tagune mudel, aga välja näeb tuttuus. Uurisin netist, järelturul küsitakse 66 dollarit. Mina maksin 4 dollarit. Desigual, olgu öeldud, on Missoni kõrval mu ammune armastus. Kui mälu ei peta, müüs Eestis Desiguali Stockmann. Mitte üks ega kaks korda ei käinud ma neid asju näppimas, ikka tunduvalt rohkem, kuid hinnatase oli kui mitte üle mu pea, siis vähemasti üle selle, mida mõistlikuks pidasin maksta. Jah, kraam on hispaanlastel äge, mu meelest vanad kollektsioonid isegi paremad kui praegused. Mulle sihuke mõõdutundetu värvikirevus millegipärast istub.
Desigual (meaning "unequal, uneven") is a clothing brand headquartered in Barcelona, Catalonia, Spain. Its designs are characterized by colorful patchwork, intense prints, graffiti art, asymmetry and bright colours. Founded in 1984 by Swiss businessman Thomas Meyer on the island of Ibiza. (Wikipedia.) 
 
No ja teine väike võit kah. Nimelt õppisin koera küüsi dremeldama. Või mis see õige termin olekski – riistapuu nimi on igatahes Dremel. Siiamaani kasutasin (seda ka kõikide eelmiste koerte puhul) spets küünekääre. Aga Lillikesel kasvavad küüned jube kiiresti, ja ma olen mitu korda tal vere välja lõiganud, ja Lilli kasvataja, kes on üksiti ka groomer, on täielikult dremeli-usku. Lilli jaoks pole küünte lihvimine uudis, kasvataja pool hoius olles on talle alati pediküüri kah tehtud. Ega midagi, tellisin riistapuu ja võtsin asja ette. Tänaseks on meil kümmekond seanssi vöö vahel juba, Lillil küüned kenasti lühikesed ja hoolitsetud. Ta on protseduuri vältel mõnusalt rahulik. Mina sätin end maha istuma, selg vastu Lilli kenneliseina, tema lamab risti üle mu reite, ja tundub surisevat masinat täitsa nautivat. Nii väike asi, aga mulle teeb rõõmu, sest küüntelõikamine oli siiani üks paras ettevõtmine.

Images: Internet
 
September 24/2020

"I think you can tell a fashion victim by their handbag." ― Joanna Lumley

8 comments:

  1. Läksin poodlema.
    Dremelli, mitte Desiguali.

    ReplyDelete
  2. Ma just mõtsin siin oma postitust üle lugedes, et must saaks ajapikku ja harjutamise korral päris asise suunamudija :)
    Mida järgmiseks? Koodiga EPP60 saab küünehöövlilt X% allahindlust?

    ReplyDelete
  3. Desigual, jaa. Mul on paar Desiguali kleiti, internetioksjonilt ostetud. Fänniks sain nii, et imetlesin teiste seljas (poesabas) kleite. Ja Desigualil on õnneks komme panna riietele oma bränd suurelt kirja, nii et ma juba teadsin, mida otsida. Bränd selles mõttes ei ole tähtis, et ma võin kanda mida iganes - enda õmmeldut või Hiinas kokku käristatud, nimi ei määra, vaid mugavus ja värv. Ning võimalusel ka vastupidavus. Desiguali asjadest ei meeldi ka kõik, kuid nende disaineritel on minu maitsemeelega siiski palju ühist :)

    Ma pole isegi tööriistu valides väga margikindel. Mul on Husqvarna saag ja Stihli saag ning relakaid mitut marki. Selliseid "kirjusid koeri", nagu mina, kui ma oma tööriistad välja võtan, pole just palju. Bränd paistab inimestele olevat nagu religioon. Aga mina näen välja, nagu tuleks Maxima kilekotiga Konsumisse.

    ReplyDelete
  4. Mulle ka meeldib Desigual... aga osade asjade lõige on vähe kummaline.
    Aga meeldib see, et neil on palju puuvillast riideid, st et materjal on päris :)
    Ja paljud lõiked jne on ka vahvad, lihtsalt osadel on rinnad liiga paljad (peab miskit alla panema) jne.

    Trelli ostsin viimati Makita (sain aru, et eestlaste seas popp kaubamärk) aga kui töötasin kunagi majatehases, siis nad kiitsid seda firmat ja pärast Boshi jms katsetamist pöördusin tagasi soovituste juurde.

    ReplyDelete
  5. Kas su koeral on tumedad küüned? Ja kas dremeliga ei ole sisselõikamise ohtu? Ma kassil lõikan ise (tal on heledad küüned), aga koeral pole julgenud.

    ReplyDelete
  6. No näed, teisigi Desiguali austajaid siin… Jah, A, sul on õigus, lõiked on neil vahel ebapraktilised.

    Tööriistadest – nagu sulgi, Lendav, on mul mitut marki asju. Dremelit valides oli brand täiesti ükskõik, tegin pigem eeltööd selles osas, et mida teised koeraomanikud soovitavad.

    Askeldaja, jaa, mu koeral on tumedad küüned. Ning dremeliga sisseLÕIKAMISE ohtu pole, see on nagu, noh, nagu mootoriga küüneviil. Ja koer annab ise märku, kui dremel küünesäsile juba liiga lähedal. Siin on üks asine artikkel, jutt küll lõikamisest, aga annab loodetavasti julgustust: https://mail.koer.ee/Kuunte_loikamine.html

    ReplyDelete
  7. Desiguali maitse on minugi maitse, aga kunagi, kui allahindluselt ühe nende kleidi ostsin, tuli mul kvaliteedis selles mõttes varsti pettuda, et kujundus ei kannatanud eriti hästi pesu. Värvid luitusid kiiresti ja ühes kohas läks koguni laiali, kusjuures oma mäletamist mööda pesin ma instruktsiooni järgi.

    Nii et mulle tundub, et selle kvaliteedi kohta on nad väheke üle hinnatud (nende tootmisesse pole ma küll süvenenud - kui asi on jälle selles, et erinevalt enamikust teistest nad maksavad oma õmblejatele korralikult, siis on teine lugu).

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete