Fotojaht 23: Sõidukid

 


Ma ei kannata silma otsastki kambakesi tuiamist. Lahtiseletatult: grupp inimesi, nii umbes viis kuni viisteist, otsustab, et nüüd minnakse linna peale/muuseumi/loomaaeda/lõbustusparki või mõnesse muusse sarnasesse kohta. Mis sest, et Kamba huvid ei kattu, vanused on erinevad, ja nii edasi. Põhiline on, et KÕIK KOOS lähevad. Tulemus on alati üks ja sama. Iga kuramuse kambaliige tahab erinevat asja, erineval ajal, erineva kiiruse ja kestvusega. Piin kõigile, aga ei, järgi kah ei jäeta, ikka peab Kamp KOKKU hoidma. Rääkimata asjaolust, et mul säärase tuiamise peale juhe kokku jookseb ja kannatus katkeb, hakkab iga kord ka selg valutama. Ausõna. Ning küsimus ei ole kambaliikmetes. Nemad on eranditult toredad. Mulle lihtsalt ei sobi säherdune aeglane, sihitu liikumisviis, pole kunagi sobinud. 
 
Miks ma sellest üleüldse räägin, fotojahi sõidukiteemalises postituses? Aga seepärast, et kaks keskmist fotot tegin nimelt ühe kambakesi tuiamise jooksul, mõned aastad tagasi, Los Angelese megasuures messikeskuses, rahvusvahelisel autoshowl. Ei hakka siin kellelegi näpuga näitama, eks, aga Kamba liikmete nimed on toimetusele teada. Enda auks pean ütlema, et olles veidi aega tuiamisest tulenenud psüühilisi ja füüsilisi haavu lakkunud, esinesin julge avaldusega: see jääb viimaseks korraks, mil ma säärasest maratontammumisest osa võtan. Kamba auks pean ütlema, et enamus liikmeid sai must aru ja võttis arvesse, mis muidugi ei takista neid aasta aasta järel mulle teada andmast, et LAs toimub autoshow, me kõik läheme, kas sa, Epp, tahad ka seekord kaasa tulla? Suguvõsa inside joke või nii.  Oops… kas ma nüüd kogemata näitasin näpuga? Oih. Vabandust :)

Mis ülejäänud kahte sõidukit puudutab, siis esimene on üles võetud kusagil Idaho avarustes ning viimane Kauai saarel, mahajäetud suhkrurooistanduse külje all.
 
Teised fotojahtijad on üles loetud Tegelinski juures.
September 12/2020
“I'm not an expert of cars but I know how they make me feel.” ― Gwen Ro

6 comments:

  1. Vanad ja auväärsed meeldivad mulle rohkem kui uued ja väledad. Pildina on teine pilt lemmik.

    ReplyDelete
  2. Oh kuidas ma tean seda ;)
    Mitte kunagi kambaga. Enam :) :)

    ReplyDelete
  3. See vana veok on tõesti kauaks Kauai saarele jäänud.
    Olgugi, et messimasinad hiilgavad, on minu pilk jäänud paatinaga kaetud kerele pikemalt pidama.

    ReplyDelete
  4. Tänu kambale ole sattunud põnevatesse kohtadesse ja saanud teha põnevaid pilte! Ikka midagi head asja juures ;)

    ReplyDelete
  5. Esimene pilt ei ole ilmaasjata esimene rivis!

    Jutt on õige, kuid pean mainima, et on erandeid ja need võivad ületada ka üksi/kaaslasega käigud.

    ReplyDelete
  6. Twd, jaa, on tõesti erandeid. ÜKSIKUID erandeid.

    Tegelinski - ma saan su mõttekäigust aru. Tõsi, tänu kambale võib põnevatesse kohtadesse sattuda... kui veab ja tähtede seis väga soodne on. Paraku seesinasel päeval LAs läks, vastupidi, minu jaoks mõnigi põnev koht kaduma, kuna Kamp pidi KOOS olema. Kohas, mis mind üleüldse ei tõmmanud. Automessil. Appikene.
    :)

    ReplyDelete