Ega kaks kolmandata jää


Pean nüüd silmad hoolega lahti hoidma, sest kui vanasõna uskuda, vaatab kolmas tikitud jakk mulle varsti mõnes poes vastu. Esimesest jakist kirjutasin siin. Teine on fotodel, paar päeva tagasi sattus sekkaris ette. Pikkust pisut ülalpoole põlve, istub kenasti ümber kere, paksemat sorti puuvillasest kangast, üleni masinatikandit täis. Taskutega ja puha. Tundmatu firma, made in China. Ühesõnaga, võluv. 

Aga mitte jakist ei tulnud ma rääkima, vaid õnnelikest juhustest. Kuidas teinekord asjad omavahel veatult kokku klapivad. Kõik algas sellest, et mõnda aega tagasi vahetasime mustkaarnaga Kraami. Mina saatsin talle üle ookeani pisut mitmesugust Materjali, tema saatis mulle vastu mitmesuguseid Kärpseid. Jaa, justnimelt kärpseid, kõva peega. (Keelepolitseinikel paluks mind mitte rappida, vaid pöörduda kaarnaproua poole, temap see on, kes oma töö niimoodi nimetanud. Pakun, et kirjapilt vaidlustamisele ei kuulu. Ärge parem proovigegi.) Hoiustasin kärpseid hellalt, spetsiaalses karbis töötoa riiulil, teades, et nende tähetund varem või hiljem tuleb. Ja tuligi, eelmainitud jaki näol. Sest vaadake, kas saab paremat kokkusobimist olla? Ma pole veel otsustanud, kuhu kärpsed aplikeerin, ja kui mitu, sest mul on neid rohkem kui kaks. Kusagile õla peale? Seljale? Puusale? Varrukale? No vaatame. Pilke saab jakk püüdma surmkindlalt, selle eest peab eelkõige muidugi kärpseid (ja kaarnat) tänama. 

August 17/2022

“Trade isn't about goods. Trade is about information. Goods sit in the warehouse until information moves them.” ― C.J. Cherryh, Chanur's Legacy

3 comments:

  1. Kärpsed võiks pagunitena toimida? Kui hästi hoidma jäävad?

    ReplyDelete
  2. Ma paneks krae peale.

    ReplyDelete
  3. See on väga vinge jakk. Meie kandis näeb massiivset (olgugi, et masin-)tikanditega riideeset haruharva.
    Rõõm, et Kärpsed sobivad.

    ReplyDelete