ET TU, KEVIN?
Jaa, aastakümneid on Kevin Spacey olnud üks mu lemmiknäitlejatest. Tuleb välja, et aastakümneid on ta ka noorukeid seksuaalselt ahistanud. Ma ei hakka linke lisama - keda täpsemalt huvitab, googeldab. Seda uudist on kogu maailma kirjutav ja kujutav press täis. Ega Spacey ise tagasi ei ajagi, vähemasti kõiki juhtumeid mitte. Eriti lame oli muidugi viis, kuidas ta lõpuks „kapist“ välja tuli, homoseksuaalsust justkui vabandusena kasutades. Et andestatagu, kui keegi tunneb, et talle on ebameeldivusi valmistatud, ja et nüüdsest valib Spacey (avalikult) elu geimehena. Pange tähele, valib. Justkui omasooiharus oleks valik. Ja justkui käiks (alaealiste) ahistamine sellega automaatselt kaasas. Gei-kogukond läks sellise lähenemise peale muidugi tigedaks nagu herilasepesa. Õigusega, mu meelest.

Kaesin siin iseenda sisse, et mis emotsiooniga ma nüüd Spacey osatäitmisi vaataks. Leidsin, et enam ei vaatakski. Millest on muidugi tuline kahju. American Beauty ja Margin Call ja kõik need teised meistriteosed...never again, minu jaoks. Vähemalt täna  tunnen nii. Tunnen end kuidagi.... petetuna. Mulle Spacey näitlejatööd NII õudselt meeldisid. Tegelikult ei peaks näitleja eraelu ju vaataja jaoks rolli mängima, või? Aga näe, ei oska ma sedamoodi kunsti ja reaalsust lahku lüüa.

--------------

USA VALITSEV POLIITILINE PARTEI ON LASTEAHISTAJATE KAITSEKS LAUSA PIIBLI APPI VÕTNUD.
Mkmm, ma ei tee nalja. Lugu järgmine. Senatisse kandideeriv vabariiklane Roy Moore on kaela saanud paar ahistamissüüdistust. Olla täiskasvanud, üle kolmekümneaastase mehena teismelistele tütarlastele silma visanud. Ja mitte ainult silma. Aga. Moore’i parteikaaslased pole vabanduste otsimisega kitsid. Muuhulgas osutavad, et näiteks Joosep oli täismees, kui õrnas eas Mariale lapse sebis. Hmm. Poliitikud Piiblit vist vaid pisteliselt lugenud? Ma ei ole vaimuliku kirjavaraga küll eriti kursis, kuid seda tean minagi, et Jeesuse isaks oli püha vaim, mitte Joosepi nimeline puusepp. Et siis esiteks õigustad lapseahistamist Piibliga, ja teiseks paned faktidega mööda. Issand, sa näed ja ei mürista...

 /.../ An Alabama state official Jim Zeigler is citing the Bible to defend GOP Senate candidate Roy Moore against sexual assault allegations on a 14-year-old girl decades ago. "Take the Bible: Zachariah and Elizabeth for instance," Zeigler said. "Zachariah was extremely old to marry Elizabeth and they became the parents of John the Baptist. Also take Joseph and Mary. Mary was a teenager and Joseph was an adult carpenter. They became parents of Jesus. There's just nothing immoral or illegal here. Maybe just a little bit unusual."/.../
Read more 
Image: Internet
November 12/2017
“Sometimes things are just what they seem to be and that's all there is to it.”― Charles Bukowski