"It's not unpleasant"



Jaa, tean, tean, see on juba umbes kolmas parfüümiteemaline postitus väga lühikese ajavahemiku jooksul, aga ma unustasin paar seika, mida kohe kuidagi ei raatsi jagamata jätta.
Esiteks. Tähelepanelik lugeja mäletab, et üks noist miljoneist soetatud lõhnadest oli Elizabeth Ardeni ‘Green Tea’. Novot. Olen eelmises elus seda hea mitu pudelit ära pruukinud, sissetöötatud lõhn nii-öelda. “Fantaasiavaba, aga selle eest töökindel” ja “kujutlusvõimevaene valik argipäevasteks puhkudeks”, nagu eelmistes postitustes kirjeldasin. Tundub, et palju mööda ei pannudki. Paul, olles Green Tea'd mu randmel nuusutanud, jäi arupidavalt mõttesse. Üsna pika pausi järel tuli hinnang: “It’s not unpleasant”.
Ei noh. Palju tänu otsekohesuse eest. Igaüks, kes vähegi inglise keele hingeelu tunneb, saab aru, et selle lõhnaga mehi ei hulluta.

Teiseks. Mõne päeva eest, päikeselisel pärastlõunal nihelesin kannatamtult, oodates FedEx'i kullerit, kes järjekordse parfüümilaadungi minuni pidi toimetama. Lilli haukus, kostus mootorimürinat ning lühike signaalitörts, järelikult kaup kohal. Paul läks saadetist värava tagant ära tooma. Aga kuna minu kraam polnud ainuke, mida sel päeval oodata, hõikasin talle üle ukse “Was it my stuff?” “Yes, dear” vastas Paul, “your wax is here.” Esimese hooga ei saanud ma mõhkugi aru. Mis vaha?? Kas ma tellisin vale toote? Bikiinihooaeg on küll ukse ees, aga kui keegi arvab, et ma ennast vahaga piinama hakkan, siis eksib rängalt. Läks paar sekundit, enne kui mulle meenus, et tellisin nädalake tagasi autovaha, et me sõiduriistad suveks läikima lüüa.

Foto tegi Paul jaanuarikuus Death Valley's. Postitusega sobiks kenasti, kui saaksin nii muuseas, muu jutu sees hooletult mainida, et "sellel pildil kannan X või Y parfüümi". Paraku olen üles võetud enne, kui corona-aegsest kodusistumisest tingituna lõhnalõksu langesin.
May 17/2020
Mr. Kesuke Miyagi: "Hai! [makes circular gestures with each hand] Wax on, right hand. Wax off, left hand. Wax on, wax off. Breathe in through nose, out of mouth. Wax on, wax off. Don't forget to breathe, very important. [walks away, still making circular motions with hands] Wax on... wax off. Wax on... wax off." ― The Karate Kid, directed by John G. Avildsen

No comments: