Fotojaht 8: Siluett


 

No mis sa selle teema all ikka muud eksponeerid kui päikeseloojangu-kitshi, eks ole.
FOTO 1: Ocotillo-oksad New Mexico kõrbes.
FOTO 2: Paul katsub Kauai päikest täieliku kuuvarjutuse õhtul.
FOTO 3: Sigar Polihale rannal.
Ja kui juba vanematele postitustele linkimiseks läks, siis siin on veel siluette, Las Crucese fotoklubi liikmeks olemise aegadest.
May 29/2020
“Actually, I do happen to resemble a hallucination. Kindly note my silhouette in the moonlight." The cat climbed into the shaft of moonlight and wanted to keep talking but was asked to be quiet. "Very well, I shall be silent," he replied, "I shall be a silent hallucination.” 
― Mikhail Bulgakov, The Master and Margarita

8 comments:

  1. TwD, mul on sulle SÕNUM:
    Kui ma ei eksi, siis oli see sinu kommentaar, mille ma Fotojaht 7 postituse (?) alt kogemata ära kustutasin. Õigemini, isegi mitte ei kustutanud, see lõi korraks ette ja kadus siis tühjusesse. Müstika. Vabandan. Bloggeril on teinekord kummalised kombed.
    Ja loomulikult olen rõõmus, kui sa ei pea paljuks uuesti saata.

    ReplyDelete
  2. Imeilusad loojangud! Aga see ilu kahvatuks, kui poleks neid ilmekaid imetlejaid... siluetid loojangus.

    ReplyDelete
  3. Loojanguloitsija meeldib seekord väga. Ei saa ainult aru, kas ta katkub päikest üles või peletab alla..?

    Tolle teise lingi all olevatest piltidest saab kõik mu punktid puul olevate varjude paar.

    ReplyDelete
  4. Kuidagi lihtsam kui on vaid valgus ja varjud.

    ReplyDelete
  5. Kaamos, päikest katkub Paul alla. Tahab, et sel õhtul kiiremini pimeneks, selja taga käib ju kuuvarjutus!
    Aga see varjude paar vanemas silueti-postituses – see on ka minu lemmik, lausa nii lemmik, et ripub väljaprindituna ja raamituna seina peal. Igivana pappel Las Crucese kodumaja taga, põlluveeres. Pilt on tehtud me esimesel tutvuse-aastal, kui elasin kord siin-, kord sealpool ookeani.

    ReplyDelete
  6. Udo, ma mõtlesin valguse/varjude kommentaari peale tükk aega. Ühtepidi vaadatuna NII õige mu meelest. Aga teistpidi jällegi NII vale.
    Müts maha sinu oskuse eest NII palju ühteainsasse lausesse mahutada.

    ReplyDelete
  7. Kõigepealt vaatasin Fj Nr.7 üle ja püüdsin meenutada, mida ma olin kommentaariks kirjutanud. Et kas seal võis olla midagi kahtlast...et nagu mul kustutati hiljuti Fb kontolt paar postitust ja mõne aja pärast sain vabandustega Fb käest need tagasi.
    Kahtlast polnud ka seekord midagi (muidu ma mäletaks). Mulle meeldis järjepidevuse idee väga ja ma vist mainisin ühte järve Rootsi perioodist, mida ma pildistasin tihedalt, aga mitte nii teadlikult, ühest vaatenurgast. Oleks pidanud. Kuid see võimalus on ju alati veel olemas. Tuleb leida ilus vaade. mis jääks igapäevase jalutusteekonna kaugusele, et saaks võimalikult palju kaadreid läbi aasta, lõpliku valiku tegemiseks.

    Selle nädala jahist. Mul oli samuti paari nädala tagune ja üsna efektne päikseloojangupilt valmis vaadatud. Teiseks oli ka pilt mehest, kelle nimi on Paulo ja kes suitsetab väikseid sigareid e sigarillosid. Ta seisid fotojahi jaoks tänaval käed laiali ja viitas oma varjule: "Vaata, siin su siluett on!". Päris naljakad kokkulangevused.
    Millegipärast valisin hoopis vana võtte.

    ReplyDelete
  8. Ausõna, teine kinnipüütud hetk paneb mõtlema igasuguseid mõtteid...

    ReplyDelete