VANA MAJA REMONDIPÄEVIK.
Algatuseks rõhutan, et mul pole kalduvust nostalgitsemisele. Jaa, mulle kuulunud vana väike maja Nõmmel oli mu hingele väga armas, elasin seal ju praktiliselt kogu oma USA-eelse täiskasvanuelu. Aga ajad ning asjad muutuvad. Tänaseks olen hoopis teisel mandril, ja minu Vana Maja pole enam olemaski. Tema asemel on toredate inimeste ehitatud Uus Maja.

Anyway. Aastal 2007 polnud mul veel halli aimugi, kuhu elu mind edaspidi viib, mistap alustasin Majas suuremaid remonttöid. Hooga lõin käima ka remondiblogi, aga paarist postitusest kaugemale ei jõudnudki. Täpselt ei mäleta, miks. Kaldun arvama, et haamriviibutamine võttis kogu energia, kirjasule hoidmiseks enam vunki ei jagunud. Seesinane õhukeseks jäänud remondiblogi on ammuilma suletud, aga vanu faile sorteerides leitud postitused otsustasin siia, oma "uue elu blogisse" kopeerida. Ikkagi ajalugu või nii.

Vana Maja oli ehitatud 1939. aastal. 90ndatel sai siseilmet uuendatud, elektrisüsteem välja vahetatud. Tõsisem noorenduskuur, nagu öeldud, algas sügisel 2007. Renoveerimine käis jupikaupa, nii kuis aeg ja rahakott võimaldasid. Võtsin nõuks säärased tööd, millest jõud ja mõistus üle käisid, ise ära teha. Neist isetegemistest saab lugeda Vana Maja Remondipäevikust.
Fotol: tänav, kus asus Vana Maja.
March 30/2019
"Have you ever wondered how nostalgia isn't what it used to be?"― Jasper Fforde, First Among Sequels