Earl, nagu ma tõenäoliselt juba mitmeid kordi kirjutanud olen:), on me afroameeriklasest naaber. Täna tulime päikeseloojangu-järgselt mõnusalt jalutuskäigult - Paul, Yarko ja mina. Earl seisis oma maja ees murul. Tal on seal lokkav roheline rohi; mis imeväel see nii hästi kasvab, ei mina tea. Võib-olla miski woodoo-trikk? Anyway. Earlist olid hämaruses näha vaid erekollased shortsid. Ja silmavalged. Kuna shortsid olid ta ainuke kehakate, siis sulas Earl tiheneva pimedusega üsnagi ühte. Kuid mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Vaid veidike veel hilisemast kellaajast, kui me Pauliga porchil istusime, veiniklaasid ees. Yarko sealsamas end ühelt küljelt teisele rullimas. Mõnus ju, jahe, palava päevaga võrreldes. Aga siis ühel hetkel hakkas naabermajast röögatusi kostma. Vaatame Pauliga üksteisele otsa. "Fight?" küsin mina, sest Earl ja ta proua on suht tihti eriarvamusel. "Not necessarily" vastab Paul. Röögatused on siiski väga intensiivsed, sestap jään enda juurde: "But what else could it be?!" "Sports." nendib Paul kuivalt. Ja veidi aja pärast (naabrimehe röögatuste jätkudes) selgus, et Paulil oli (jälle:) õigus. Earl jälgis oma lemmik-jalgpallimeeskonna mängu!!:)
27/05/2012
p.s. Pildil õitsev yucca.