“NEVER COMPLAIN, NEVER EXPLAIN”.
Mul tuleb see Kate Mossi ütlemine alati meelde, kui kisub blogipostitust alustama stiilis “oh issand, blogimiseks pole aega, sest…”. Aga no teeme täna erandi. Kirjutamine kidub, sest üks tegemine on teist taga ajanud. Tuleva nädala kolmapäeval maandume Kauail saarel, Paul ja mina. Jääme kõvaks kuuks ajaks, mistap siin kodus jätkub otsi küll ja veel, mida kokku tõmmata, paar väiksemat tellimustööd pean kah enne minekut lõpetatud saama. Üks mu lemmikblogija käis hiljuti välja kuldse tõe, et võõraste inimeste palmipilte ei ole kellelgi huvi vaatada, nii et olge ette hoiatatud – kes palme ei talu, ärgu oktoobrikuus 5500sse asja tehku, omaenda meelerahu huvides.

Siiski, eks ma ole peale kohvrite pakkimise ja workshopis tuuseldamise üht-teist muud ka teinud. Täna näiteks sattusime Lilliga all kanjonis turnides kahele metsikule kalkunile. Istusid teised kõrgel kadakapuu otsas, häälitsedes vaikselt, kuid väga veidralt. See mu tähelepanu ärataski, muidu oleks nad must märkamata jäänud. Jutuajamise lõpetanud, tõusid linnud õhku, aga hoolimata Wikipedia kiitusest wild turkey lennuoskuste kohta tundus mulle isiklikult, et isegi Tänupühade kalkun lendab peale ahjuskäimist paremini kui need kaks isendit seda tegid.

Illustreeriv pildimaterjal on pärit möödunud nädalast. Nagu enne reisi tegemisi veel vähe oleks, saabusid tellitud terrassi(liug)uksed. Vanad ei liikunud enam kuidagimoodi, maja ju möödunud sajandi kuuekümnendatest pärit. Paul oli komandeeringus, nii et töömeestega tegelesin mina. Kui nad linna lõunale läksid, kasutasin juhust, tegin pilti.
September 18/2018
“It's all about the blanket. Blanket, pillow, and red wine. You should always be asleep on a plane." ― Kate Moss