PEDIKÜÜR PUNARINDADEGA.
Minu töötuppa pääseb läbi köögi. Ruum võiks sutsukene suurem olla, ja pisut enam loomulikku valgust, aga need pisikesed puudused korvab fakt, et üks workshopi kahest uksest avaneb otse aeda, lõunapoolsele terrassile. Paul paigaldas paar suve tagasi ka võrkukse, et putukad sisse ei trügiks, nii et nüüd töötan soojal ajal sama hästi kui õues. Luksus!

Mul on muide kerge tooli- ja pingifetish. Mitte et ma ise eriline (paigal)istuja-tüüp oleks. Näiteks lõkke ääres ma ka pigem seisan, samal ajal kui enamik teisi istub. Aga strateegilistes kohtades peavad siiski istumiskohad olema - kanjoniveerel, kadakametsas, ning otse loomulikult ka töötoa ukse taga, onju. Need esimesel fotol olevad teise ringi poest hangitud toolid ja laua värvisin punaseks, toolipõhjad polsterdasin, katsin kamoflaazh-kangaga. Miskipärast köidab mind seesinane vastandlik värvikombinatsioon, roheline ja punane. Varjav ühendatud silmatorkavaga. Anyway. Mõnusa ilmaga (ka vähem mõnusaga, sest tuulealune majakülg) on seal hea tööst väsinud silma, kätt ja jalga puhata, kohvikest rüübata. Aga peamine, milleks kamo-nurka kasutan, on... wait for it... iseendale pediküüri tegemine. Jep. Kui kliima vähegi lubab muidugi. Aias ju tükk maad lõbusam varbaid leotada kui toas, sest lilled ja linnud ja liblikad ümberringi.

Lindudest rääkides. Üks sellesuvistest punarinnapesadest on mul praktiliselt pea kohal, kui vabaõhupediküüri teen. Seesama veidra arhitektuuriga ehitis, millest siin kirjutasin. Kaks poega sees. Kuna panin pesaehitusele ka ise käe külge, tunnen nende konkreetsete punarinnapoegadega vaat et veresugulust. Minu abita poleks vanalinnud asja ehitustehnilise küljega hakkama saanud. (Igaks juhuks lisan, et munemisele ja haudumisele ma siiski kaasa ei aidanud.) Pojad juba asised, veel paar päeva, ning maailm valla. Alumisel fotol vanalind ja üks noortest, teine kusagil pesasügavuses peidus. No ei saanud neist selles hämaras, teise korruse terrassilaudade aluses nurgas head pilti. Peate leppima.
June 30/2018
"All I want is world peace... and a pedicure." ― Unknown