THE NORMALS STRIKE AGAIN.
Viimasel ajal tõuseb Paul hommikuti enne päikest. Mina vean end kööki kusagil kella kuue paiku, kui piki koridori magamistuppa leviv kohvilõhn ahvatlevam hakkab tunduma kui uni. Pauli teise, minu esimese tassi kohvi joome kanjoniserval, suvehooaeg käimas ju. (Lillit vaimustab säärane elukorraldus muidugi täiega.) Täna hommikul magasin siiski natukene sisse, sest eile sai hilja üleval oldud ja Saturday Night Feverit vaadatud, Travoltaga. Wow, ma ütlen. Olen filmi mingi sada aastat tagasi näinud, tänase pilguga vaadatuna tundub poliitilise ebakorrektsuse tipp - mõnes mõttes värskendav, mõnes mõttes õudne. Aga Bee Gees on ka täna Bee Gees, kõrge ninahääl ja puha. Võrratu. Anyway. Imbun mina siis täna hommikul magamistoast kööki, kohvilõhna peale, eks ole. Paul, esimene doos värskelt jahvatatud ubadest vägijooki juba sees, seisab klassikalises disco-Travolta poosis keset kööki, üks oma kahest pintsakust üll, ning laulab “Ah, ha, ha, ha, stayin' alive, stayin' alive”, võttes kõrgeid, Barry Gibbi väärilisi noote vähimagi pingutuseta. Harmonite pühapäev on alanud.
Youtube: Bee Gees - Stayin' Alive (Saturday Night Fever)
May 27/2018
Image: Internet