Ma meelsamini ei tõstaks oma jalga Eesti turundusbloginduse sohu. Aga siinkohal kisub vägisi, sest ühes turundusblogis pandi algajate "rahablogijate" peibutamiseks välja järgmine sööt: „Fakte blogimise kohta: enim teenivaim blogi maailmas on Huffington Post, mille kuu käive on 14 miljonit dollarit kuus, seal ilmub lugematul hulgal makstud sisu, bännereid ja reklaame.“
Kullakesed. HuffPost'i megaedu taga ei ole üksik geniaalne blogija, kes kodus oma läpakat näppides 14 miljonit dollarit kuus käivet teeb. HuffPosti sisutootmisse on kolmeteistkümne ilmumisaasta jooksul panustanud ligemale sada tuhat erinevat blogijat või muidu tekstitreialit. SADA TUHAT. HuffPost ei ole de facto ammu enam blogi, vaid massiivne online-meedia väljaanne. Seepärast ilmub seal ka "lugematul hulgal bännereid ja reklaame".
Siin üks uudis HuffPosti kohta, keda huvitab:
The New York Times: HuffPost Shuts Down Unpaid Contributor Blogger Program
Igaks juhuks lisan, et ma ei halvusta turundusblogimist kui niisugust üldiselt. See on tegijale tulutoov ja tarbijale kasulik ning nauditavgi - juhul muidugi kui professionaalselt blogitud.
April 30/2018
Image: The HuffPost newsroom in Manhattan. Vincent Tullo for The NYT
“Disinformation is distinguished from misinformation in that it is intentionally fraudulent.”
― Ellen P. Lacter