BUSINESS AS USUAL.
Täna varahommikul kella viie ajal Walmartis… OK, OK, ma näen te nägudest, et väike selgitus on siinkohal vajalik. Ma üldjuhul väldin Walmarti. Vastik vereimejalik megakorporatsioon, kohtleb oma töötajaid nagu orje ja müüb Hiina kräppi. Aga vaadake, ma väldin ka, kui vähegi saan, linnadevahelist autosõitu pimedal ajal. Seda mitmel põhjusel. Esiteks loomulikult seetõttu, et on pime. Teiseks, meil siin Kesk-Oregonis on tohutu valgesaba-hirvede populatsioon, armastavad ootamatult maanteele hüpata, eha- ja koiduajal iseäranis. Kolmandaks, marsruut kodu - naaberlinna Redmondi lennujaam on nii ilus, kui valida Highway 97 asemel vaiksemad teed. Näed head osa Kaskaadide mäeahelikust, sõidad mööda kaljuronijate mekast Smith Rock'ist ja väikestest farmidest, läbi kadaka- ja salveivälude. Kõik see on nähtav iseenesest mõista vaid valgel ajal.

Ühesõnaga, täna varahommikul, kui olin Pauli kell 4.30 lennujaamas maha pannud (tal tööleminek New Mexicosse), otsustasin Redmondis aega parajaks teha, et kojusõit valgehakule sättida. Aga kus mujal sa enne kukke ja koitu väikesevõitu linnas aega parajaks teed kui Walmartis. See on ainus ettevõte, mis 24/7 avatud, peale bensiinijaamade muidugi.

Mõeldud, tehtud. Hiigelpood ostjatest sama hea kui tühi, unise olemisega teenindajad laovad kaupa välja. Mängib ostukeskusemuusika. Ostlen, rangelt nimekirja järgi. Puhastusvahendid (ma tegelikult olen pigem sihuke sooda ja äädika inimene, aga teinekord harva läheb mõnda keemilist õudust kah tarvis), köögi- ja vetsupaber, koopiapaber, prügikotid. Surfan parasjagu plastmasskonteinerite riiulivahes (garaazhis vaja üht ja teist organiseerida, kevadine aeg ikkagi), kui äkki kuulen, et paar vahet minust eemal laulab meeshääl ennastunustavalt Kissi Rock And Roll All Nite refrääni kaasa: I wanna  rock 'n' roll all night, and party every day - I wanna rock 'n' roll all night, and party every day!!

Ausalt, see oli üks noid 'you can't make this stuff up' momente. Kiss. Walmartis. Varahommikul. Hilises keskeas, vuntsidega saalitöötaja soleerib, ise samal ajal rõõmsalt mingit pappkastihunnikut revideerides. Ma ei tea, ma pole siiani muul kui päevasel ajal WallyWorldis käinud, Kissi pole seal igatahes enne kuulnud. Nad vast pakuvadki ööseti veidi rajumat repertuaari, et night shift'i töötajaid ärkvel hoida?

Kojusõit oli oodatult ilus. Päike hakkas juba küngaste varjust välja ronima, kui täiskuu ikka veel Kaskaadide tippude kohal rippus, läänekaares. 
Youtube: Kiss - Rock And Roll All Nite, 1975
Image: Internet
April 29/2018

“Sex, drugs and rock 'n' roll is easy. True Christianity… that's rebellion.” ― Alice Cooper