Liiklus, vol issand ise teab mitmes juba:). Ühesõnaga. Ükspäev, kodutänaval, olen mina autode-rivis esimene, ja vastu sõidab tuletõrjeauto, sireeniga. (Foto on illustreeriv). Võtan viisakalt väheke paremale, teeääre poole, vähendan väheke kiirust, tuletõrjeauto kimab omas suunas edasi. Seejärel vaatan küljepeeglisse, tahapoole - ja mis ma näen. Kõik teised juhid on oma autod peaaegu et põõsasse tõmmanud tuletõrjeauto möödumise ajaks, ja peaaaegu peatuma jäänud. Või siis tigusammul liikuma. Ma ei tunne siinseid eeskirju nii hästi, et teaks, kas seadus sedasi ette näeb - aga täitsa kena oli seda vaadata ausalt öelda.

Ja veel. Kõik väiksemad tänavad on siin kaherealised, st rida ühes, teine teises suunas, keskel kollaste eraldusjoonte vahel nö. pööramisrada. Möödasõite kui niisuguseid kõrvaltänavatel ei sooritata. Kohe üldse mitte. Küsisin Paulilt, möödasõit pole keelatud, aga seda ei peeta viisakaks. Mul tuleb meelde meie Lootuse puiestee, kus kiirusepiirang oli vist ...mmmm...30 km tunnis kui ma ei eksi. Kui seal 30ga sõitsid, kimas praktiliselt igaüks sust mööda.
Ohjah.
12/06/2012