MIND LÖÖB IGA KORD RÖÖPAST VÄLJA, kui  Google mingeid uuendusi teeb, minult küsimata. Nagu nüüdki. Logisin pahaaimamatult Bloggerisse sisse, ja mis ma näen. 'Tööriistakastis' on sobramas käidud, mingeid raskesti deshifreeritavaid sõnumeid jäetud 'küpsiste' kohta, jne jne jne. Mulle kui mitte-IT inimesele on see kõik nagu hiina keel. Mina tahan, et minu blogi telgitaguses püsiks status quo. Aga no kesse minu käest küsib. Ühesõnaga, kogu selle sisselogimis-järgse ehmatusega on mul hetkel enam-vähem meelest läinud, millest kirjutada tahtsin. Et siiski mitte niisama soiguma jääda, lisan paar värskemat pilti meie 'eesõuest' elik Rahvuslikest Rohumaadest. Elektrikompanii vahetab läbimädanenud posti. Töö kiire ja korralik. Pimeduse hakul oli Rohumaa taas vaid koiotite päralt.

-----------

I HATE IT when Blogger does that behind my back! I mean messing with my blog's toolbox and stuff. It never looks or feels better after those changes. Never. But oddly enough, time goes by and I'm always getting used to it. And then BUM! they make another change. Anyway. Photos: power company is working in our front yard (a.k.a National Grasslands:-), changing a rotten pole. Or something.
Nov 24/2016