KUUS AASTAT OLEN SEDASINAST BLOGI PIDANUD, kujutage ette. Kuus aastat! (patsutab endale õlale, järekindluse eest:-). Isegi veidi üle kuue aasta, kui täitsa täpne olla. Teinekord on pikemat aega head blogituurid üleval, siis tuleb jälle säherdune blogimis-tropp ette, et kisu või tangidega postitust välja. Aga noh, omaenda otsus ju, võrgupäevikut pidada. Ja üldjoontes väga meeldiv tegevus. Kusjuures töötab suurepäraselt ka arhiivina - vahel murrame Pauliga pead, millal või mismoodi üks või teine sündmus toimus, siis on mugav 5500st järele vaadata.

Üksvahe, peale Las Crucesest Oregoni kolimist, olin üsna usin teksti ka inglise keelde ümber panema, siinsete lugejate tarvis; viimasel ajal olen selles osas laisaks jäänud. No ja mingi aeg hoidsin kommentaariumi lahti. Kommentaare eriti ei kogunenud, küll aga ilmus kui maa alt üks noist anonüümsetest Interneti-trollidest, hakates hooga mu (eelkõige poliitilisi) seisukohti ümber vormima. Mispeale panin nimetud kommentaarid lukku, ja peagi teised kah. Vast millaski avan jälle, never say never:-)

Blogimine õnnestub kõige paremini hommikuti ja õhtuti. Päevasel ajal on tekstile väheke raskevõitu keskenduda, kui ma sülearvutit just oma workshoppi kolida ei taha. Sest igapäevaselt on minu arvutilauaks meie köögilaud, no ja köögis kogu aeg ju midagi toimub, onju. Samas, arvuti söögilaual on taas mu oma vaba valik, põhiliselt vaate pärast. Kui pea tõstan, kaen läbi seinasuuruse köögiakna otse meie lõunapoolsesse iluaeda.

Pean muuseas juba pikemat aega plaani blogi välimust värskendada, mitut puhku olen värvide ja shriftiga mänginud, paraku saab tulemus iga kord sihuke ehmatavalt uudne - löön põnnama, tulles kähku olemasoleva juurde tagasi. Vaatame, ehk sellel sügistalve juhtub? :-)

----------
SIX YEARS of BLOGGING! I've been quite strenuous, don't you think? :-)
Nov7/2016