Online KLIENDITEENINDUSEST, positiivselt. Tellisin oma kunstkäsitöö ärile nimekaardid, 250 tükki. Olen selle konkreetse trükifirmaga (Vistaprint) üks kord enne ka asja ajanud. Aga nimekaardid, jah. Muidu kõik kena, kuid kolmkümmend kaarti oli väheke mööda lõigatud. Tekst ronis millimeetri võrra keskjoonest vasakule. No, saatsin klienditeeninduse meilile lühikese sõbraliku teadaande puudujäägi kohta, lisades veel ekstra, et pole maailma lõpp, et annan lihtsalt märku. Paarikümne minuti pärast oli tagasiside meilikastis, ja mitte kompuutri genereeritud, vaid elusa inimese saadetud. Vabandused ees ja taga pluss teadaanne, et hiljemalt viie tööpäeva pärast on mu postkastis uus partii nimekaarte, 250 tükki, TASUTA. Ja et andku ma ikka veelkord andeks ja jäägu nende kliendiks ja kena päeva ja edukat edaspidist jne jne.
Ei noh. Otse loomulikult jään edaspidigi nende kliendiks. Samas, ega ma pole naiivne, eks kohatised topeltsaadetised on neil algusest peale hinna sisse arvestatud, selge see. Nii vast kõikidel firmadel/teenindusasutustel, usun. Vahe vaid selles, et osad müüjad annavad endale aru, et rahulolev klient on lõppkokkuvõttes tulusam kui mõned kokkuhoitud dugrikud.
----------
CUSTOMER SERVICE is great in Vistaprint. So is the quality of their work. And this is NOT a paid advertisment !:)
August 7th/2015