Aknapesu! Olin täna hommikul just majaesiste akendega alustamas, kui (nagu maa alt) ilmus välja salgake Jehoovatunnistajaid. Nelikeskealist naisterahvast, naeratus näol ja materjalid näpu vahel. Üleni valges kostüümis proua, nähes aknapesuvahendit ja treppredelit, tegi eelsoojendust: " Good morning! You look busy today?" Seletasin sõbralikult, et jah, just teen aknapesu-ringiga algust. "Oh but they look so clean already!", imestas proua. Einoh, miks nad siis puhtad ei paista, nii poolteist kuud tagasi viimati pesin. Erinevalt New Mexico põliselanikest, kes siinsel tolmutormi-maal energiat aknapesule ei raiska, kohe üldse mitte.  Anyway. Nii väga kiskus vastama et "Don't you know that Jesus wants you to take constantly care of your windows as well as your soul?"  No, igaks juhuks jätsin selle tarkusetera enda teada:)

Olin meie majale ringi peale saanud, kui 80 aastane naabriproua oma aiast välja kargas ja küsis, mida ma sisse söön, et nii kiiresti end liigutan. Et tema tahaks sama tabletti võtta. Selgitasin, et tegemist on eesti geenidega. Meie maal mañanat ei tunta. Ja külm on ka kogu aeg, nii et kui passima jääd, siis külmud maa külge kinni. Pat kihistas väheke aega naerda, siis viskas järgmise nalja, et kas ma ei tahaks ka tema ja Lloyd'i (proua teinepool) maja aknad puhtaks pesta. Et minu käes käib see nii kähku. Miks ei, vastasin, ja hakkasin  Pat'i hämmastunud pilgu saatel ta köögiakna alla tüürima, treppredel ja Windex kaenlas. Mul oli parasjagu veel võhma järel ja ükski tubane töö ka taga ei ajanud - nii ma nende aknad puhtaks pesingi. Ta pakkus mulle raha, mida ma ei võtnud - vabatahtlikult ju tegutsesin. :). Misjärel leppisime kokku, et üks korralik kallistus on paslik tasu. Selle sain kätte kah.
09/03/2012