Starbucks coffee! Ma ei imesta et siin Starbucks'i topsid käes ringi käiakse. Alates Hollywoody staaridest nagu paparazzi-piltidel näha; lõpetades colledzhiõpilastega. Üle mõistuse hea kohvi, aus kraam, tehakse sinu silma all. Kallivõitu muidugi on. Me võtame tavaliselt "Two Tall Lattes with extra shots" (extra shot = lisaports espressot latte's). Ja siis oma käega piimavahule peale vaniljet ja shokolaadi ja kardemoni, maitseainebaarist; mina panen veel pruuni suhkrut ka. Assa!:) Aitab ülihästi autos pikki vahemaid läbida. Kui on väga pikk tee siis võtame kaks Grande Latte't:)

Kohvitopsile kirjutatakse su nimi, sest raha maksad ja kraami saad kätte erinevatelt teenindajatelt.Mitte ükski pole mu nime veel häälduse järgi kirjutanud, ikka palutakse uuesti öelda, tähthaaval. Aga. Üks Starbucks'i tüdruk, küsinud (nagu nad tavaliselt teevad) kust nimi pärit, ütles et oo, tal on sõber eestlane, Andres, elab LA's. See on väga lahe kuidas nad (ma mõtlen teenindajaid kellega suhtled poes ja siin ja seal) - kus ma olingi? jah et kuidas nad paari sekundiga kontakti loovad ja siduvad paralleelid tõmbavad, mitte aint minuga muidugi, iga kliendiga. Eks see ole äriedu tõttu osalt, jah. Aga see pole pealetükkiv ja on alati väga intelligentne; ja nad on siin inimestena üksteisest tohutult rohkem huvitatud ja tohutult hoolivamad kui meil Eestis. Võhivõõraste omavahelisest suhtlusest igapäevaelus pean silmas. Kui keegi küsiks mult praegu, mis on suurim erinevus Eesti ja USA vahel, siis ma pakuks nimelt selle.

EDIT. Lisan peale kirjavahetust ühe blogilugejaga, et ma põhimõtteliselt ei poolda suuri kontserne nagu Starbucks, kes oma haarmed igale mandrile ajavad ja väiketegijaid lämmatavad, aga mulle tõesti hirmsasti maitseb SB latte, ja mul pole piisavalt võitlusvaimu, et SB'ga võitlust pidada oma kohvitopsi ostmata jättes. Pealegi on väikesed kohad kinni, krt, kui sa kõige kibedamalt kohvi vajad - varahommikul ja hilisõhtul. OK võiks ju termoses kohvi kaasa teha, aga kodus pole espresso-ja lattemasinat jne jne - ühesõnaga vabandusi on mul varrukast võtta:)