Trendsetter

 


Avastasin täna kollast ajakirjandust lapates, et tõusnud on uus trend: inimesed kasvatavad autodes taimi (foto 1). No teate, sel juhul olen mina ikka üksjagu ajast eest. Juba aastal 2014, New Mexicost Oregoni kolimise reisil oli mul trucki kõrvaliste ja selle esine toalillepotte ja bambuse-istikuid täis laotud (foto 2). Juhuks kui keegi imestab, miks äratuskell pildil, siis: väike truu Nissan truck, mida tookord läbi mitme osariigi roolisin, on kaheksakümnendate alguse mudel, säärasest luksusest nagu kell armatuurlaual või elektriaknad või roolivõimendus võis ainult unistada. 

CARDENING! "Forget air fresheners and family car stickers, drivers are now creating mini garden beds inside their vehicles in a bizarre trend that's sweeping social media. Plant enthusiasts are jumping on the 'cardening' craze by transforming their dashboards into a planter filled with cactuses, succulents and even a bonsai." Read more: Daily Mail - Drivers are now creating mini garden beds inside their vehicles in a bizarre trend.
 
May 19/2021

“Weird is a side effect of awesome.” ― Rebekah Crane, The Upside of Falling Down

4 comments:

  1. Kas terveks päevaks pagasnikusse unustatud lilletaimed võiks ka veoki sisehaljastuseks lugeda? Siis olen ma ka moodne!
    Samas...a äkki istutad kogemata trifiidikese autosse? Või selle lille mis "Väikeses õuduste poes" kundesid nosis?
    ("Umbrohi? Meil pole umbrohtu, meil on taimed, millele me pole veel kasutust leidnud" - Peter Denton tsiteerimas kedagi tundmatut)

    ReplyDelete
  2. Oi, ma tean küll seda süütunnet, kui taimed autosse unustad, iseäranis kuuma ilmaga. Elus asjad ju.

    Trifiidid, jaa... kujutan täitsa elavalt ette, kuidas taimed oma juured läbi plastiku ja metalli ajavad, mootorisse, käigukasti... ja siis ühel hetkel juht avastab, et tal pole sõiduki üle vähimatki kontrolli....

    ReplyDelete
  3. Anonymous5/20/2021

    Hahahaa, trifiidid :))
    Ma olen paras taimehull, aga keegi vist ei saa mu tütre vastu. Isegi minul kangastub tema tuppa minnes "Trifiidide päev" silme ees :D Autos mul VEEL taimi ei ole, aga varsti loodan ka korraliku auto-maja ehitada, ja siis.. :)

    ReplyDelete
  4. Trifiidide puhul vist saab juht enne autos otsa, kui tal mingi kontroll auto üle kaduda saab. Ma vähemalt mäletan, et nad ikka inimesi noolisid.

    ReplyDelete