INTERVJUU MAAILMAMEISTRIGA, mu esimene siinpool ookeani avaldatud ajakirjanikutöö, juhhei ja yehaa! Värskelt trükist ilmunud üle-Ameerikalises koeraspordi ajakirjas SCHUTZHUND USA.

Juba enne, kui Debra Zappiale 2015 oktoobris Soomes, Lahtis toimunud saksa lambakoerte Shutzhundi MMil võitjakarikas üle anti, oli mul mõte soolas, et kui ameeriklanna võidab, küsin talt nõusoleku intervjuuks. No ja sedamoodi ongi mul nüüd ka inglisekeelsete kirjatükkide avaldamise ots lahti tehtud. Uhke tunne! :-)
Kusjuures mitte niisama paar kerget küsimust, et kuidas siis on kah maailmameister olla, ja kuidas tähistasid, vaid põhjalik, koos fotodega kümme lehekülge hõlmav usutlus. Mitte et ma end maailmameistriga võrdleks, issand hoidku selle eest, kuid kuna olen ise (koos Yarkoga) aastaid todasama sporti harrastanud (harvadel puhkudel isegi täitsa edukalt:-), siis võin Eputamata öelda, et intervjueerisin asjatundlikult.
Deb on minuvanune väike vägev naine. Elab USA Idarannikul, nii et me intervjuu toimus e-maili teel, kestis paar nädalat. Koostöö oli igatpidi vahva ja nauditav, tulemusega olen, olgu veelkord öeldud, vääääga rahul.
P.S. Neile, kes koeraspordist ei tea - Schutzhund on kolmevõistlus teenistuskoerte tõugudele, jälg + kuulekus + kaitse.

---------

MY FIRST PUBLISHED JOURNALIST WORK in The States! Long interview (10 pages with photos) with 2015 WUSV World Champion Deb Zappia, in the magazine of United Schutzhund Clubs of America. I'm quite proud of myself!
Dec29/2015