Veebruarikuu tähtsündmused, vol 2. Valentine's Day! Ma olen Paulile juba mõnda aega peale käinud, et USA kodanikust elukaaslaselt ootan ma sel puhul korralikku romantikat:) Roosat/tulipunast nänni ju kõik poed juba mõnda aega täis. Roosid, südamekujulised shokolaadikarbid, õhupallid, teddy-bear'id, just name it. Aga P ei näi vedu võtvat, pagan küll. Et tema oma rahaga kommertsi ei toeta. Viimaks ometi - eile õhtul käis kavala näoga trumbi välja, et tal on miskit minu jaoks valmis vaadatud. Ja lõi lauale relva-ajakirja. Müügil roosad püstolid ja noad Temakesele Valentinipäevaks!!! Issand halasta!
p.s. Ameeriklaste (k.a. Pauli) relvalembus on mul siin tihti hammaste vahel:)
p.p.s. Arusaadavalt ei mõelnud P seda tõsiselt, aga mu nägu olla ajakirja nähes vaatamist väärt olnud, nagu ta hiljem itsitades kommenteeris:)