Yarko tarvis teeme ettevalmistusi. Käisin toiduvärki uurimas, väga hea valik spetspoodides. Lähimad lihakarnid olen ka juba valmis vaadanud. Täna, seni kuni loomapoes müüjaga asju ajasin, oli P ostnud säherduse pisikese koera:) Kinkis mulle, põhjendusega, et siis on ka mul midagi, kui nemad Yarkoga sõbrunevad ja mina end viienda rattana tunnen.
Sest võib võimalikuks osutuda, et Yarkost saab ametlikult Pauli koer. Juhul kui mingid absurdsed ja imepärased ettekirjutused (mida tolli-ja immigratsiooni- jne asutustel on teadupärast varrukast võtta mistahes riigis) peaksid nõudma, et koer tuleb ka tagasi lennutada. Mida ma muidugi ei kavatse teha. Vaevalt et Yarkost suuremat lendamise fänni saab peale seda esimest korda.
Oh jah. Igatahes tuleb mul kolmes osariigis seljatagust kindlustada ja ametnikega suhelda koerateemadel. Illinois (USAsse siseneme Chicagos); Texas (El Paso kui lendude lõppsihtpunkt), ja muidugi New Mexico.
2/26/2011