Mitte et mul oma vanusega probleemi oleks. Kaugel sellest. Kunagi pole olnud. Päriselt ka. Aga kuidas aru saada, et sind on 'vanade' inimeste hulka liigitatud? Väga lihtne. Selle järgi, et penskarite ajakirja kaanelt vaatab vastu eakaaslane Gloria Estefan.

Anyway. Pesumajas käies, sel ajal kui masinad keerutavad, lappan teinekord ajakirju. Hiinlasest omanikud väga suurt valikut ei paku. Better Homes and Gardens, vanad Vogue'd, AARP Magazine (American Assotiation of Retired Persons). Retseptidest, kardinatrendidest ja Vogue nälginud, depressiivsetest modellidest sai ükspäev kõrini, nii võtsingi AARPi kätte -  ja pidin äärepealt krabajase saama. Minu mälus on Miss Estefan noor ning kepsakas. Kaanepildilgi jagus tal kepsakust küll ja veel, aga noorust polnd enam kuskil.

Sama päeva õhtul pani Paul kataloogi lauale. 'Retirement in New Mexico'. Et lapaku ma läbi, kas leian miskit asist. Einoh, meil pensionini veel sada aastat aega, aga kuna plaanime oma elamist-olemist Las Crucesest põhja poole kolida, siis tasub maad kuulata, milliseid osariigi county'sid kiidetakse, milliseid laidetakse. See selleks. Bukleti kaanel istub reibas vanapaar, mõlemal juuksed hõbehallid, vaadates tüünelt, kuid optimistlikult elu viimsele veerandile vastu. Paari hingeseisund on muidugimõista vaid minu oletus, selgadest ju palju välja ei loe, eks ole. Appikene, mul hakkas seda pilti vaadates täitsa õudne. Mitte et mul halli pea vastu miskit kompleksi oleks. Kuid ma lihtviisiliselt ei suutnud iseennast ning Pauli tolle kaanepildipaariga samastada. Siiski, lugemata ka ei raatsi olla, paistab väärt info. Mistap võtsin käärid ja liimipulga ja tuunisin istujate halle päid oma parema äranägemise järgi. Ühel pähe poolik apelsin, teisele priimulad. Nüüd vähemalt ei saa iga kord shokki, kui kataloogi lappama hakkan.

p.s. Aga kuulame siis korra vana head Gloria Estefani kah. 
27/09/2013