ÄRAHELLITATUD.
Paulil on detsembris kahenädalane Kauai-komendeering tulemas. Ja mina, kujutage ette, olen otsustanud seekord koju jääda. Kaks kasinat nädalat palmisaarel? Nalja teete või? See on ju sama hea kui mitte midagi, ei tasu kohvrit pakkima hakatagi.
Nali naljaks. Tegelikkus on, et ma tõesti ei tunne, et kahe nädala nimel tasuks kogu kodust majapidamist luku taha panna, Lillikest edasi-tagasi loksutada (kasvataja juurde hoiule viia), ja nii edasi. Kusjuures keskmine turist veedab Kauail vaid nädala/kümme päeva ning on õnnelik, aga mina siin kirtsutan kahe nädala peale nina, sest mu saarel viibimised on ikka kena kuu aega kestnud.
p.s. Käivad kuuldused töölähetusest tuleva aasta jaanuaris, kaks korda pikemast kui kaks nädalat. No sel juhul olen kindlapeale kaasa minemas.
p.p.s. Pildil Kauai võsa. Foto: Paul
November 13/2018
“I'm a very lazy, stay-at-home kind of girl." ― Jerry Hall